Operacje własne

Operacja własna LGD:  2.1 EKOmuzea – tworzenie i rozwój sieciowych produktów turystycznych. Wykorzystanie lokalnych zasobów turystycznych i kulturowych.

W ramach operacji planowane są działania aktywizujące mieszkańców, szkolenia, opracowanie koncepcji Ekomuzeów w poszczególnych gminach oraz przygotowanie wspólnej strategii rozwoju i promocji sieciowego produktu turystycznego. Projek przewiduje 13 wydarzeń/działań: wyjazd studyjny, warsztaty aktywizujące lokalną społeczność w kierunku tworzenia markowego produktu turystycznego w każdej gminie LGD, powstanie 7 koncepcji Ekomuzeum, opracowanie dokumentacji projektowej i wizualizacja przystanków turystycznych po jednym w każdej pętli oraz powstanie Strategii Rozwoju Sieciowego Produktu Turystycznego i wykonanie zestawów inf-promocyjnych. Powyższe działania zaowocują powstaniem sieciowego produktu turystycznego z zastosowaniem ujednoliconych rozwiązań w zakresie: przestrzenno-technicznym, identyfikacji wizualnej (logo, wspólna nazwa) oraz informacji i promocji co zostanie zaprezentowane na konferencji/gali kończącej projekt.

Dostępność